Перейти до основного вмісту
Блог учителя-словесника: сторітелінг та веброзробка на Вордпрес
  • Кількість кредитів 4
  • Тип Вибірковий
  • Семестри 6, 3, 4, 5, 7, 8
  • Рівень вищої освіти Бакалавр
  • Підсумковий контроль Залік

Сучасний розвиток освіти та суспільства ставить перед майбутніми вчителями-словесниками завдання оволодіння низкою ключових компетентностей, серед яких є мовно-комунікативна та інформаційно-цифрова. Зокрема, чинний професійний стандарт за професіями „Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти”, „Вчитель закладу загальної середньої освіти”, „Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)” передбачає „здатність формувати і розвивати мовно-комунікативні уміння та навички учнів” (А1.4), а також „здатність ефективно використовувати наявні та
створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси” (А3.2). Кваліфікований учитель української мови та літератури, серед іншого, повинен уміти створювати якісні тексти різних стилів, а також публікувати їх на різноманітних цифрових ресурсах.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності