Перейти до основного вмісту
Практика як етап професійного становлення майбутніх учителів

17 лютого студенти 3 і 4 курсів спеціальності «Середня освіта» розпочинають виробничу педагогічну практику в закладах загальної середньої освіти. Для них це надзвичайно важливий етап, який дозволить на кілька тижнів повноцінно «приміряти» роль учителя-словесника.

Напередодні, 14 лютого, відбулися настановні збори зі студентами та керівниками, на яких обговорено всі етапи та організаційні особливості практики.

Гарант ОПП Валентин Мальцев наголосив на тонкощах саме виробничої педагогічної практики, а третьокурсників зосередив на важливому векторі їхньої підготовки – невід’ємному компоненті «Нова українська школа».

Надзвичайно цінними для здобувачів освіти стануть поради й рекомендації кандидата філологічних наук, вчителя української мови та літератури вищої категорії Чернівецького ліцею №20 Юлії Прокопчук. Вона закцентувала на тому, що сучасні діти представляють так зване покоління Альфа, яке, за прогнозами науковців, переживе нову технічну революцію, їх цифрова грамотність досягає високих показників. Вони відрізняються від попередників іншим сприйняттям часу й простору, швидкістю засвоєння інформації, життям у мережі. Водночас вони відчувають проблему читання й сприйняття великих текстів, гірше пишуть та вчать вірші напам’ять. Для оптимізації процесу навчання в такій авдиторії варто інформацію подавати порційно, широко використовувати наочність (зокрема, презентації), моментами гейміфікувати навчання, зрештою, бути з ними чесними.

2

Керівник практики від факультету Оксана Максим’юк надала необхідні інструкції щодо баз практики й оформлення звітної документації.

Продуктивна співпраця упродовж настановної конференції стане містком до набуття студентами нових компетентностей, що будуть незамінними під час успішної професійної діяльності.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності